Sunday, July 3, 2011

1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia + tasik .

hye all . hari neih aku nk cerita sikit pasal 1M 1S 1M . larian tuh telah berjalan semalam . mmng penad giler arh ! rasa mcm nk mati jerh penad dia . mmng agak bengang lah jugak semalam . sbb aku tk menang pown . mana daknye lelaki jerh kongke hadiah . tpi tk pelah kowt bkn rezeki aku nk menang aku rasa . HAHAHAHA mmng semalam penad giler arh . aku balik aku makan lepastuh aku un9 jap teros tido . tk ckp byk pown aku teros jerh tido . aku kalau dh jmpe bantal aku neih mmng senang jerh nk tido . letak jerh teros tido . HAHAHAHA :) boleh dikatakan bdk pantang jmpe bantal . WINK** HAHAHAHA lepastuh aku tersedar pukul 5 ptg . lepastuh mak aku ajak pergi JOGGING dekat tasik . aku pown apa lagi aku kata lah okey :) aku dpt lah pusing 1 tasik tuh dalam 10 min. tk delah laju sngt . aku neih bkn bdk atlet pown nk lari 5 min. 1 tasik tuh . HAHAHA :) lepas jerh aku habis JOGGING teros amik adk aku dekat STADIUM . sbb tuh lah mak aku ajak pergi JOGGING . sbb adk aku ada SELECTION utk pergi main HOCKEY dkt PERAK . dh lah . aku rasa ayat aku dh merapu2 dh neih . aku sendiri pown tk paham apa yg aku cerita dkt ENTRI aku neih . agak merapu2 sikit ayat . so aku menggambil keputusan utk berhenti sampai sinih :) aku rasa maybe minngu aku akan update ENTRI aku yg baru . okey lah bye :)

No comments:

Post a Comment