Tuesday, December 6, 2011

HARI KELUARGA DAN INOVATIV PROTON :')

hari ni aku nak STORY MORY lah pasal title dekat atas tuh :) sebelum aku nak mula kan filem ni aku nak cakap sesuatu dekat korang . sesiapa yang nak kata aku batak ke hapa ke ada aku kesah ? ada aku mintak idea korang untuk tulis bende ni . kalau tak ada duduk diam diam . kalau tak nak jugak boleh tekan X dekat hujung kanan belah atas tuh . terima kasih :') hari tuh aku pergi SUNWAY LAGOON * tahun ni jerh dah 2 kali aku pergi SUNWAY LAGOON kann ? aku dah naik bosan nak ke SUNWAY LAGOON tuh . memang sesak gilaaa lah dekat sana . mana taknya . orang PROTON dari 1 MALAYSIA * maksud aku seluruh negara yang ada dekat MALAYSIA ni :) ada lah lebih kurang 30 , 000 orang yang masuk dekat situh . hebat takk ? kalau korang pergi memang kau orang pown tak boleh nak cakap apa . sebab terlalu ramai . tuh tak termasuk orang luar lagi tuh :D nak masuk SUNWAY LAGOON tuh pown dah bertolak tolak . ni kan yang dekat belah dalam . kali ni aku pergi tak main sangat dekat dalam tuh . yelahh . nak naik setiap permainan mesti lah kene beratur panjang . kalau lah orang yang dah tak tahan nak kencing , gerenti dia orang terkencing punye lahh . * sendiri paham paham lah yer :) so aku and family aku * kak sulung aku tak pergi . sebab ada hal . so kita orang amik port baikk punye . kita orang duduk dekat depan stage . * tak ada lah depan sangat sangat . yang penting kita orang duduk dekat depan stage :) sebab dekat situh jerh yang best . sebab nak tunggu cabutan bertuah . so time kita orang duduk tuh dah nak start upacara PERASMIAN . yang merasmikan DATO' SRI HAJI SYED ZAINAL ABIDIN tak silapp aku lah kann . sebab aku tak perasan nama siapa dia cakap time perasmian . siapa yang tak kenal orang gambar dekat bawah ni memnag sengal :P



dia lah DATO' SRI HAJI SYED ZAINAL ABIDIN :')

lepas jerh perasmian dia orang REST kejapp KATANYA . lepas jerh dia orang REST ada LUCKY DRAW . time tuh memang ramai yang berkumpul dekat area area aku duduk tuh . memang ramai lah duduk dekat situh . sebab HADIAH UTAMA babe ! siapa yang tak nak dapat lahh kan . okey aku bagi tahu korang lah apa hadiah dia . INSPIRA 2.0 , SAGA FL kowt aku lupa lahh :) lagi satu ticket pergi ke UMRAH :) siapa yang tak nak kann ? walaupun aku ni tak ada lesen lagi . mesti aku nak punye lah kalau dapat :) kalau korang mesti nak punya lah . yang ticket ke UMRAH tuh ada untuk 2 pasang SAHAJA . * 1 orang sepasang ticket .  ada yang dapat ticket ke UMRAH tuh TAK KAHWIN lagi babe ! rezeki dia lah tuh . yang pasal kereta tuh INSPIRA perempuan yang dapat . semua bengang kannnn ? kau hado lelaki oiii :P lepas jerh acara tuh masing masing blar dari situh . time TELEMATCH DATO ' SRI HAJI SYED ZAINAL ABIDIN memang sporting gilaa lah weyh :') dia pown main jugakk TELEMATCH tuh dengan staff PROTON . dia tak kira pangkat pown . dia siap boleh pergi dekat setiap staff dia * maksud aku tak semua lahh kan . yang mana dia dapat jelahh . dia siap bertanya macam mana kerja . memang BOSS yang tebaik lah . RESPECT staff lah DATO ' SRI HAJI ZAINAL ABIDIN ni  .  time tuh jugakk lah abang sepupu aku datang dengan sekeluarga dia . dia orang pergi sebab ada ticket lebih . so ayah aku kasi lah dekat dia orang . acara yang lain pulakkk aku pergi lah mandi dekat SUNGAI * sungai kan yang korang kena jalan sehala tuh ? aku pakai hentam jerh . tuh jerh aku dengan kakak aku pergi main . 1 round jerh kita orang pusing , lepas tuh patah balik dekat tempat duduk kita orang . lepas tuh tengok lah kejap PROTON IDOL . * kann ada PROTON IDOL . kau hado ? HAHA :) lepas tuh kita orang terus pergi mandi dekat dalam toilet pulakk . sumpah dowh gatal badan mandi dekat SUNWAY LAGOON tuh . mungkin ramai yang dah kencing kowt dekat dalam air tuh . eeeeuuwww ! nasib baik aku tak rendam kepala hotak aku neih . kalau tak memang takk lah kan . so lepas jerh mandi dekat dalam toilet kita orang tengok KONSERT pulakk :) PROTON panggil JAJAY , NAJWA LATIF * dah kali ke-3 aku jumap najwa latif :) takk silap aku sorang lagi tuhh RAHIM MAKROF kowt :D so lepas jerh KONSERT tuh habis aku terus balik . first time pergi SUNWAY LAGOON balik pukul 2 ptg . kalau tak . selagi tak habis main kan tak keluar lahh kita orang :)  okey lahh aku rasa sampai situh jerh kowt yangg aku nak cerita :) okey lah bye bye :D mmmuuaahh .

# tahun neih PROTON menang banyak acara lah :) and PROTON masuk BOOK OF RECORD MALAYSIA . tuh aku tak pasti pasal apa :D 

No comments:

Post a Comment