Wednesday, December 7, 2011

OMBAK RINDU ^_^

HOHOHOI . apa khabar semua ? anda sihat ? kalau tak sihat sila sila lah pergi ke klinik untuk membuat pemeriksaan terhadap diri anda tuh . okey okey sekarang ni aku nak STORY MORY lah pasal title dekat atas tuh . aku malas lah nak bising banyak banyak . aku rasa korang conferm lahh ada yang sudah pergi tengok cerita OMBAK RINDU kann ? okey kalau korang nak kata aku batak dengan cerita ni ada aku kesah ? aku tak guna INTERNET dekat rumah kau untuk buat ENTRI aku yang ni and sesiapa lagii meluat dengan aku punye ENTRI ni boleh lah klik X yang ada di hujung sebelah kanan dan atas di sebelah kanan okey ! harap maklum okey :) aku malas nak banyak cerita dengan orang yangg nak kutuk ENTRI aku ni . bagi aku diaorang jeles sebab tak ada blog -,- okey lahh kita terus kan title kita dekat atas tuh . hari tuh aku pergi tengok cerita OMBAK RINDU bersama kak sulung aku , mak aku , aku dengan kak sepupu aku . semuanya mak aku tanggung lahh kann . siapa suruh ikut :) kalau tak ikut konfrem tak payah nak tanggung aku punye ticket wayang :) okey lahh aku samabung . cerita tuhh memang SUPERB gilaa lahh . tapi kalau korang baca buku dia lagi superb . korang akan tahu jalan cerita yang sebenarnya :) kalau kau tengok filem dia dah kira banyakk lahh jugakk dia potong . time aku tengok tuh memang penuh gilaa lahh . nasib baik lahh kita orang book ticket online ;) kalau tak memang tak dapat lahh kita orang nak tengok . bolehh lahh pulak orang dekat sebelah kiri aku tuh MENAGIS babe ! memang feeling gilaa lah . time tuh aku punye air mata memang dah berlinangan dahh . tapi tak bolehh nak jatuh lah dowh ! kelakar kann ? orang dekat sebelah aku tuh dah siap keluar hingus dah dia menagis . aku boleh pulak bantai gelakk . sebab orang sebelah aku tuh menagis lahhh . nak kata dia pergi dengan lelaki . tak . dia pergi dengan perempuan . tapi feel dia macam lahh dia pergi dengan lelaki . HAHA :) sampai kesudahan cerita tuh aku asyik tergelakk sorang sorang . bukan menagis tapi gelakk . kau hado ? MUHEHEHE okey lahh aku malas lahh nak cerita lebih lebih ni . aku tahu korang semua dah pergi tengokk lahh kann . okey bye bye ^_^


aaron aziz , maya karin , lisa surihani yang sorang lagi tuh aku tak kenal okey :)

No comments:

Post a Comment