Saturday, December 31, 2011

BOWLING :)

apa khabar semua ? sihatt ? yelahh aku ni bukann selalu punn update blog aku ni . aku takk tahu lahh kenapa sejak dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh menjakk ni aku rasa macam malas sahaja untuk mengUPDATE blog akuu ni . seriously . akuu takk tahuu lah kenapa . bolehh takk bagi sebab sebab diaa ? okey cukup cukup NURATHILAHMOHDSAM . takk payah nak mengarut lagii . cukup cukup cukup . kangg takk ada sesiapa nak baca nanti baru kauu tahuu :P okeyy sebenarnya takk cerita dia takk ada lahhh panjang sangat , cuma aku sorang sahaja yangg buat cerita bagai nak rakk . okeyy harituh akuu , kak ngah , adik aku , amir dan airil . dua orangg tuhh ada lahh anak sedara akuu yang rajin berkunjung ke rumahh akuu takk kira lahh bila bila masa punn . harituh dia datang rumah akuu lepas tuhh akak aku just cakap nak pergi main BOWLING . so dahh lama sikit akak akuu punn buat lahh kerja dia . lepas tuhh airil tanya dia . 

         AIRIL : makk ngahh bila nakk siap buat kerja .
         KAK NGAH : kejapp lagii siap lahh . kenapa ?
         AIRIL : kata nakk pergi mainn bowling .

nasibb lahh kauu ! lepas tuhh dia asyikk tanya jerh kakak akuu tuhh . lepas tuhh akak akuu pun kata lahh kejap lagi ehh kita pergi main bowling . soo dahh pergi tuhh main lahh 3 game . nasib baikk lah murahh time tuhh . 3 game 10 hengget :) kauu bolehh dapat ! * cop ! takk payahh nak cakap akuu batak :) takk sampaii 1 game . dia orang dahh start membeli belahh makanan yang ada dekat situhh . dahh setel 3 game kita orangg balikk lahh rumah . okeyy lahh bye bye -,- tengok lahh sikit gambar aku ni :)


AIRIL + AMIR


ANAK APEKK :)


CINA MALII ^_^


AMIR :)


MAK NGAH WITH AIRIL ;)


AMIR WITH MAK TEH :)


AMIR WITH MAK NGAH :)


AMIR WITH MAK TEH :)


No comments:

Post a Comment