Thursday, January 5, 2012

EVERYTHING NEW ^_^

haii . apa khabar semuaa ? sihat ? dahh lama gila akuu takk update blog akuu ni hoii ! buzy + malas nak menaip banyak banyak . so akuu amik keputusann untukk malas nakk mengupdate akuu punye blog ni . hari ni pula akuu dapat ilham untuk buat ENTRI yang terbaru ! ooppss ! sebelum aku terlupa . HAPPY NEW YEAR :) walaupun setelahh beberapa hari baru aku nak ucapn takk kisahh lahh kann . mash berlum terlambat untuk akuu ucapkan okey ! hari ni akuu nakk certita pasai title dekat atas tuh . yelahh . semenjak tahun baru ni . ni lahh ENTRI pertama aku . sebenarnya aku nakk tulis pasal harituh aku nak pergi PERAK tuh . bila aku baca akak aku punye blog dahh ada dahh pasal tuh . soo korang boleh lahh baca pasal aku pergi PERAK tuh dekat sini ENTRI so . bila dahh takk ada cerita akuu punn malas lahh nak update blog akuu ni . okeyy cukup lerr tuhh cerita pasal tuhh . aku nak cerita bende lain , bende lain yang keluar . tahun ni semua nya new ! baju + kain + tudung baru , kasut baru , beg baru , alat tulis baru dann PENSEL CASE aku gambar upin ipin :) * kauu hadoo ? soo itu hanya barangan sekolah akuu :) yangg lainn pulakk okey ! ada kawan baruu * padahal dahh lama kenal :) BELLA , PYKA , ANIS dan ADEQ . aku dapat kelas baru , subject baru dan semua nya baruu lahh . tahunn ni akuu mugkin nakk amik 9 subject . akuu nakk tambah satu lagi subject dalam mata pelajaran akuu . subject tuhh PRINSIP AKAUN . memang akuu dahh tekad untuk amik subject tuhh . kalau aku rasa aku tak boleh nak bawak baru aku drop subject tuh tahun depan :) kann senang tuhh . mintak mintak lahh akuu dapat bawak subject tuhh dengan elok okey :) okeyy lahhh aku rasa akuu punye ENTRI kali ni takk ada lahh panjang sangat , okeyy bye bye -,-

No comments:

Post a Comment