Thursday, November 17, 2011

CONGRATULATIONS :')

HOHOHOI :') apa khabar semua ? aku rasa dah lama gila aku tak update blog aku neih , entah lah kenapa semenjak dua menjak neih aku malas nak update blog aku neih . sebab aku rasa macam bosan lah pulak kalau aku update setiap hari . so setelah sekian lama aku tak update blog aku neih . aku mengambil kesempatan ini untuk mengupdate blog aku yang sudah bersemak neih ^_^  adik adik , abang abang , kakak kakak , ibu ibu , ayah ayah , mak cik , pak cik pakcik dan sayang sayang aku semua . sekarang boleh duduk diam diam , sebab aku dah nak mula cerita neih :') so harap maklum and tolong SILENT kan handfon anda semua , takut tergangu cerita neih :') * okey stop mengarut yer ! okey cerita pasal CONGRATULATIONS . perkataan tuh ada dua cerita aku nak cerita dengan korang . cerita yang pertama ialah untuk adik aku yang bernama AHMAD LUTFI B.MOHD SAM . i/c number 990619-**-**** . sebab dapat keputusan UPSR yang membangga kan orang dekat dalam rumah neih :') okey dia dapat 3A 2B . okey lah tuh , at least dia dah dapat gembirakan hati mak dan ayah aku yang baru balik dari MEKAH :') okey lah kan ? daripada tak ada A :) okey cerita yang kedua ialah cerita pasal MALAYSIA VS indonesia . alhamdullilah lah sebab MALAYSIA menang ^_^ MALAYSIA menang sebab ada TEAM WORK ! sebab tuh lah MALAYSIA boleh menang . dan kepantasan SHAHRUL AZWARI yang berjesi LAPAN BELAS ;') dapat menjaring kan goal yang pertama :') au bangga lah dengan MALAYSIA :') okey lah . aku aku akhiri cerita aku neih dengan senyuman . senyum itu ada banyak manis :D HAHA ;') okey lah bye SAYANG . mmmuah


* ada sedikit tambahan :')

# kalau tak ada berisan pertahanan , kiper and penyerang belum tentu MALAYSIA dapat tewaskan
   indonesia  :')

No comments:

Post a Comment