Monday, November 21, 2011

PICTURE EMERGENCY PLAN :')

HOHOHOI . apa khabar semua ? sihat ? aku tahu aku dah lama gila tak update blog neih kan ? okey aku sekarang neih buzy dengan tidur almaklumlah . aku nak kene ganti tidur aku yang sebelum sebelum neih . HAHA :') ayat mintak kaki kan ? okey lah aku malas nak mengarut lagi . aku akan terus kan dengan title dekat atas tuh . okey ada apa dengan PICTURE EMERGENCY PLAN ? sebenarnya kan harituh aku ada tulis pasal EMERGENCY PLAN kan ? okey maybe korang tak ingat right ? korang boleh klik ENTRI untuk segar kan ingatan korang tentang EMERGENCY PLAN . okey aku malas nak cerita lebih lebih . so sekarang neih masa untuk korang tengok gambar pulak okey ! okey lah  bye bye :') jangan risau aku masih ada banyak cerita hendak di kongsi kan dengan korang okey ! okey bye bye ! muuah .


                   SAJIAN HARIAN :') 





abang ajim , hasif dan kak haiza


mak ngah , mak long dan mukri * kau dak tua NURAMALINA


abang ajim dan hasif


kak long dan aku :')


kak long dan kak ngah


pemandangan :')


NURATHILAHMOHDSAM


mukri , adik , abang ajim , hasif , kak haiza dan kak long


kak ngah * dah macam hantu baju :p


tengah cari theme park dekat mana ? 


beli ticket :')


hantu kak amal sudah datang * baju besar :p


beratur


duduk




cangkuk :P


hasif


bermula :')


start ;')


climaks :')


tamat -,-


kak ngah , aku , kak haiza , abang ajim dan hasif


mukri dan mak ngahnya :P


mukri dan mak ngah nya lagi :')


mukri dan mak longnya :')



mukri dan mak longnya lagi ^_^


hasif , abang ajim dan kak haiza


hasif , abang ajim , kak haiza dan kak ngah :')


mukri dan hasif ;')





bersemangat kali pertama


hasif


mukri


bersemangat nak naik binatang apa tah :p


dalam surau * kerja mukri 




kabel car :')


dalam kabel car :')


hidangan makan malam


abang ajim * time tengah kenyang :')

No comments:

Post a Comment