Wednesday, November 9, 2011

JALAN - JALAN :)

HOHOI . hye all , apa khabar semua ? sihat ?  kalau korang sihat ALHAMDULLILAH . syukur kepada allah . okey lah aku dah malas nak mencarut banyak banyak . nanti korang tak nak baca pulak aku punye ENTRI aku neih . kesian pulak dekat aku neih . macam aku cerita dengan HANTU lah pulak . NURATHILAHMOHDSAM berehenti nak menrapu boleh tak . kau kene terus kan kau punye niat . HAHA :') ayat macam nak bagi kaki dekat aku jerh kan ? okey lah kita terus kan ikey :') sebernarnya cerita neih dah agak lama lah jugak . tapi tak ada lah lama sengat . boleh lah tahan lama * apa yang kau merepek neih NURATHILAHMOHDSAM ? sebernanya cerita yang aku nak story mory dekat kau neih time hari ISNIN punye cerita . okey lah aku dah malas naj merapu lagi . aku nak terus kan cerita aku neih . okey hari ISNIN harituh ( 7/11/11) harituh aku dengan kakak , adik dan kawan kakak aku pergi keluar JALAN JALAN . mesti korang cakap aku neih jenis tak boleh duduk rumah kan ? memang aku adik beradik tak reti nak duduk dekat rumah . kerja kita orang asyik jalan jerh . duduk rumah pown tak ada buat apa apa , lebih baik keluar pergi JALAN JALAN . okey hari isnin harituh aku pergi THE MINES . sebab nak tengok wayang . HAHAHA :')* dah tak ada paling jauh nak tengok wayang kan ? saja saja jerh nak pergi tengok wayang dekat sana . lepas jerh sampai THE MINES . kita orang pergi tengok lah ada cerita apa jerh . so dah tengok tengok . last last kita orang tengok ALAMAK TOYOL . cerita tuh boleh lah tahan best cerita tuh . tapi sebelum kita orang masuk wayang . kita orang masih ada 1 JAM . so kita orang pown pergi lah jalan jalan dekat dalam THE MINES tuh . lepas tuh kita orang amik gambar dengan PARROT ^_^ lepas jerh amik gambar dengan PARROT baru kota orang masuk wayang . lepas tengok wayang macam biasa lah tabiat kita orang . lepas tengok wayang mesti kene menternak lemak dekat dalam perut . HAHA :D mula mula kita orang nak pergi makan dekat KAJANG tutup pulak kedai . pergi dekat BANGI pown tutup . lepas tuh pergi lah dekat KAMPUNG BARU . dah cari punye cari las las makan lah dekat yang mana bukak . masa masuk kedai pertama , dia kata lama lagi . masuk dekat kedai kedua tak ada siapa pown nak layan * bapak gila bengang jerh kan ? masuk dekat kedai ketiga dia kata sekejap jerh . las las dah nak dekat 1 jam aku tunggu makanan tuh nak sampai . memang dah menyinga lah aku kan . sebab nak tunggu makanan jerh dah 1 jam . huh ! first time aku nak makan kene 1 JAM . okey lah . aku rasa sampai sini jerh aku boleh cerita . sorry lah eh kalau aku punye ENTRI neih asyik akhir cerita tergantung . okey kita jumpa di lain ENTRI :D aku akan tinggal kan korang dengan sajian GAMBAR ^^

# untuk gambar yang ENTRI neih akan aku upload secepat mungkin . sebab aku belum amik dekat abang
   sepupu aku tuh . aku tak pergi rumah dia lagi . maybe hari SABTU neih aku pergi rumah dia . so aku
   mintak maaf lah yerh . sebab mungkir janji :'(




        SAJIAN GAMBAR ^_^





























No comments:

Post a Comment