Sunday, November 13, 2011

AIM ke-18 :)







HOHOHOI . hye apa khabar ? kalau korang sihat bagus lah . aku rasa dah lama aku tak update blog aku neih . almaklumlah . aku neih memang buzy dengan TIDUR + BACA NOVEL . okey NURATHILAHMOHDSAM boleh berhenti nak merapu meraban sangat lah kan ? okey anak anak , mak cik mak cik , pak cik pak cik , kakak kakak , abang abang dan yang sayang sayang ku . sekarang cerita akan bermula , so duduk diam diam lah eh . jangan nak kemana mana pulak . selagi tak iklan jangan bergerak tau . nanti saya bagi KAKI :') okey lah kita mula kan cerita sekarang . hari SABTU harituh (12/11/11) aku pergi tengok AIM KE-18 yang diterajui oleh CELCOM dekat STADIUM PUTRA BUKIT JALIL . aku pergi ke sana dengan kakak sulung aku . sebab dapat 2 ticket free jerh . so pergi lah aku dengan dia berdua . kalau pergi ramai ramai tak pelik pulak . 2 ticket pergi 10 orang . HAHA :') okey lah kita orang sampai sana dalam pukul 6.00 petang . so kita orang terus collect ticket * sorry lah eh . sekali sekala nak speak speak neih :P lepas tuh aku jumpa lah jugak ramai artis aku jumpa , tapi tak amik gambar pown . aku punye artis kegemaran pown ada HAZAMA and ZIZAN RAZAK :') SOBRI pown ada . okey lah aku rasa korang pown tengok AIM KE-18 dekat kaca TV rumah korang kan ? so aku malas nak cerita panjang lebar . so aku tinggal kan korang dengan GAMBAR & VEDIO . so today special sikit lah kan . sebab aku tinggal kan korang dengan VEDIO . KELAS KAU ATHILAH . HAHA ^_^ so selamat bergembira :')


                          MENU HARI INI ^_^
















1 comment:

  1. SORRY LAH . SEBAB BERSEPAH SEPAH AKU PUNYE NEIH . aku dah malas nak edit edit lagi . sorry lah eh . :')

    ReplyDelete