Tuesday, November 22, 2011

HARIMAU MALAYA :')

HOHOHOHOI . hye semua :') hari neih aku nak update blog aku neih pasal HARIMAU MALAYA okey ! special punye tttokkk . okey lah aku tah semalam masing masing buat port untuk tengok bola kan ? ada yang dekat kedai makan ( terutama sekali dekat kedai mamak ) , dekat rumah korang , dekat rumah kawan kau ke dekat rumah jiran kau ke dan sewaktu dengan nya . okey aku tahu korang semua dah tahu siapa yang menang kan semalam ? dah tentu tentu lah MALAYSIA menang . sebab HARIMAU MUDA yang main . memang menang lah kan :') alhamdullilah . sebab MALAYSIA menang . samapai dah nak sakit takak aku nieh menjerit dekat rumah . and abang sepupu aku pown datang rumah aku sebab nak memeriahkan MAJLIS BOLA SEPAK dekat rumah aku . baru syok tengok ramai ramai . memang TERBAIK lah dia orang main . okey yang aku tahu player bola sepak sikit jerh . tak ramai pown . kalau yang senior dari dia orang tuh aku tahu lah jugak . yang mana player baru memang tak tahu langsung :D yelah dia orang baru nak main kan . okey lah aku malas nak membebel banyak banyak neih . sebab korang pown tengok semalam , so korang dah tahu . aku pown malas nak cerita panjang panjang . so neih gambar player semalam . aku kenal sikit jerh :) so kalau korang tahu siapa yang main semalam okey lah tuh . okey lah bye ^_^

    
              PLAYER FOOTBALL :)




neih lah bendera kebanggaan kita :') BENDERA MALAYSIA 



KETUA PASUKAN


PERMAIN :')




PENYERANG :')


PENJAGA GOL :')


PERTAHANAN


PERTAHANAN

No comments:

Post a Comment