Wednesday, November 30, 2011

KAHWIN KAHWIN :')

hye :') hari neih title aku KAHWIN KAHWIN kannn ? cerita neih bukan cerita main KAHWIN KAHWIN okey ! kau pikir neih cerita macam korang kecik kecik . nak main  KAHWIN KAHWIN . neih cerita reality okey ! HAHAHA :) okey sebenarnya cerita neih dah boleh dikira berabad jugakk lah kan . sebab aku malas nak update harituh . sebab aku tak ada gambar KAHWIN abang sepupu aku tuh . sebab tuh lah aku tunda kan sampai ke hari neih :) so kiranya ceita neih lebih kurang dalam 2 minggu lah jugakk . tak ada lah lama sangat kann ? okey kita samabung balik . harituh abang sepupu aku belah bapak aku KAHWIN . so mesti lah family datang lah kannn . kalau tak datang memang nak mintak kaki lah tuh . so dia KAHWIN pada 20.11.2011 . smart kan dia orang kahwin ? 20112011 . kau hado nak kahwin macam tuh :P * tak payah nak batak sangat lah kan :D okey lah aku malas nak cerita lebih lebih dekat korang . so kau tengok lah sendiri gambar yang aku nak sajikan untuk korang :D okey lah bye bye . muuuuaaahh :D


          KAHWIN KAHWIN ^_^

































No comments:

Post a Comment