Saturday, November 5, 2011

COUNT DAY ^_^

HOOOOOOHOI ! hye semua ;) apa khabar ? kalau korang tak sihat pandai pandai lah pergi ke KLINIK . HAHA :) okey lah sebenarnya ENTRI aku kali neih memang tak panjang pown , sebab aku rasa dah lama kowt aku tak update blog aku neih . * ayat aku mintak kaki kan ? aku boring sebenarnya sebab tuh aku update blog aku neih , memang blog aku tak cantik . kenapa ? * aku punye otak hari neih senget sikit . HAHA okey lah sebenarnya dah lari tajuk dari title aku tuh . aku neih suka sangat permualaan lari dari tajuk . lepas tuh akhir cerita tergantung . memang nak makan kaki lah tuh ^.^ NURATHILAHMOHDSAM cukup ! sambung balik cerita tuh . tak payah nak lebih lebih sangat . okey sebenarnya aku tengah mengira hari untuk menanti kepulangan MAK & AYAH aku . yelah dah 1 bulan aku tak jumpa dia orang :'( okey tak lama lagi dia orang nak balik MALAYSIA . HUURRRAYY ! tak sabarnya nak tungu mak dengan ayah aku balik :) okey lah aku tak nak cerita lebih lebih . so korang tunggu lah minggu depan aku cerita pasal kepulangan mak dan ayah kau . okey bye sayang ku ^_^


 
                                                     

                                                       yang ini lah MAK DAN AYAH ^_^

No comments:

Post a Comment