Wednesday, November 23, 2011

FAMILY :)

HOHOHOHOI , apa khabar semua ? semua sihat . okey hari nieh aku nak cerita sikit pasal family aku . anak anak , adik adik , abang abang , kakak kakak , ibu ibu , ayah ayah , pak cik pak cik , mak cik mak cik , nenek nenek , atuk atuk dan sayang sayang aku . sila lah duduk diam diam dekat situh eh . sebab cerita dah nak mula dah neih . jangan nak bergerak gerak pulak . so tolong SILENT handfon blackbarry , iphone , HTC dan macam macam jenama hanfon korang yang mahal tuh . okey yang mana agak agak macam menyampah jerh nak baca aku punye ENTRI aku neih di persilakan untuk tekan BUTANG X DEKAT SEBELAH KANAN BAHAGIAN ATAS TUH :') terima kasih datang lagi ^_^ okey lah aku  nak mula dah neih . aku ada 1 ayah dan 1 emak . nama ayah aku MSZ *  kalau korang nak tahu cari sendiri lah dekat aku punye ENTRI ENTRI sebelum neih . mana mak aku pula MJ * oooops bukan MICHEAL JACKSON okey :') itu pown korang boleh cari sendiri dekat ENTRI aku yang lepas lepas :)

okey ituh cerita pasal mak dengan ayah aku . sekarang neih aku nak cerita pasal adik beradik aku . aku ada 2 kakak  dan 1 adik lelaki :') so dalam adaik beradik aku ada satu jerh HERO katanya :P okey kakak sulung aku tuh nama dia NAMS 1 . tuh pown pandai pandai lah kau teka siapa nama dia :') dia sekarang neih masih belajar dekaaat MSU , SHAH ALAM . kakak aku tuh tengah sambung DIGREE . okey lah aku tunjuk lah yang mana satu kakak aku :D


neih lah kakak aku yang gemok 1 : ') HAHA * jangan marah :D

cerita pasal kakak kedua aku pulak . okey nama dia NAMS 2 juga . okey mesti korang tanya kenapa nama kakak aku dua orang tuh NAMS ? nama aku pown ada NAMS . memang bapak aku cari nama kita orang yang boleh jadi sama . kau hado ? tak hado kan ? kalau kau hado bagus lah :) okey lah sambung balik cerita aku . kakak aku kedua neih dia masih belajar jugak . dia belajar dekat SDMC dekat SHAH ALAM jugak . dia masih DIPLOMA dalam bidang NURSE . dia nak ikut jejak langkah mak aku ^_^ okey lah aku malas lah nak cerita lebih lebih pasal dia . aku tunjuk gamabr jelah :)

neih gemuk aku yang kedua :) * yyyeeeyy ! kak ngah gemokk :P

cerita pasal kakak kakak aku dah habis sekarang neih cerita pasal adik lelaki aku pulak . okey nama dia ALMS . tuh pown pandai pandai lah kau cari . aku malas nak bagi tahu siapa nama penuh :D nama kita orang adik beradik lebih kurang ;) okey lah adik aku tuh masih belajar lah kan . tak kan lah dah kahwin kowt . umur adik aku pown di rahsiakan :') dia belajar dekat sekolah jalan u3 . dia pernah mewakili SELANGOR untuk hoki . dah lah sampai jerh dekat adik aku punye cerita aku dah jadi malas pulak nak samabung cerita kau neih :') okey aku bagi korang tengok gambar adik aku tuh :')

okey lah aku rasa sampai situh jerh aku cerita dekat korang . okey lah bye :') nanti kalau aku ada cerita lain . akan aku update dekat korang eh :') bye bye :D mmmuaaahhh !

No comments:

Post a Comment