Saturday, December 10, 2011

KEHIDUPAN KETIKA CUTI ^_^

okey lahh hari ni aku mengambil keputusan untukk mengupdate blog aku ni . sebab yelahh dah lama kowtt aku tak update blog aku ni . kesian buah hati aku , yelahh dah lama aku takk update blog aku ni . * jangan pikir dekat manusia sahaja kita boleh kasihan okey ! dekat bende lainn pown kita kena kasihan lahh kann ^_^ so sebab tuhh lahh aku nak update blog aku hari ni :) macma biasa lahh kann . sebelum aku mula kann syarahan aku dengan panjang lebar nya . KEPADA sesiapa yang setakat nak baca blog aku ni and kau nak menggata sesuka hati kau . boleh tekan butang X yang ada di hujung screen belahh kanan atas . kalau kau tekan butang tuh . kalau takk boleh jugakk kau boleh terus SHUT DOWN   conferm korang akan dapat TUMBS UP sikit ^_^ okeyy lahh aku nak sambung balik pasal title dekat atas tuh :) life aku sepanjang cuti sekolah ni memang terukk betull lahh kann . bangun pagi boleh lahh tahan lambat * sampai kene marah dengan omak aden nye haa . sebab bangun lambat . bangun bangun of course lahh kene buat kerjaa lahh kann . so aku bagi clear rumah aku , lepas tuh baru lahh aku nak melantak ke hapa ke . lepas jerh melantak * ituh pown kalau aku melantakk lahh kan :) kalau tak aku tengokk lahh TV , kalau aku tak tengok TV aku akan ON INTERNET . alaahaii tak kann lahh korang takk tahu apa nak buat kalau dah ON INTERNET lahh kann . kalau tak tahu , lantakk kau lahh . so aku akan on internet dari tengah hari sampai petang , lepas tuhh aku stop kejapp . aku takut internet dekat rumah aku ni meletup lahh pulak karang . so aku stop dulu :) lepas jerh pukul 9.00 malam aku akan ON INTERNET balik dan aku akan menghadap INTERNET tuh sampai lahh ke 3 - 4 pagi . lahh kann . mana takk nya bagun lambat dan kene membebel dengan mak aku :) so aku ada dapat new friend * suka hati aku lahh nak ceritaa apa , blog aku suka hati aku lahh :P okey nama dia NURUL ATIRA NAJWA ^_^ nice to meet youu TYRA :) okey lahh dia pownn ada blogg lahh jugekk . TYRA ZAILUDIN okey ! cukup lahh tuh aku cerita pasal TYRA tuhh . takk bolehh cerita lebih lebih ^_^  okeyy lahh bye

No comments:

Post a Comment