Saturday, April 9, 2011

On saturday :)

hye all , hari neih aku nk buat karangan aku lah :) HAHAHA okey firstly aku rasa bosan hari neih :( and aku tk ke sekolah :) mmng aku bnagga la kn , kau org bole buat mcm aku ? tk pergi sekolah ? HAHAHA aku tau korang mesti tk bole punye sbb aku sorang je yg ckgu dkt sekolah tuh bgy perlepasan cuti :D  *aku mmng suka mengaruy pown :) so phm2 la eyh :) kita akn masuk ke chapter baru okey :) bersedia yer sayang :p


hari nieh hari sabtu rite ? okey aku nk cerita sikit je pasal hari sabtu neih :) asl la hari sekolah ganti ade eh ? aku rase mcm nk mengamuk pown ade :D yela sbb hari sabtu kn time to rest , neih kne plak gi sekolah sbb ad sekolah gnti . HEHEHE almaklumlah , aku neih kn bdk paling rajin dtg sekolah :) * a'ah la sangat :D adk aku punye la bersemnagat pergi sekolah , aku neih ha terlampau rajin tk pergi sekolah :D nasib baik mk aku tk tnye knp tk pergi sekolah :) sbb mak aku tau yg ank perempuan dia nie mmng rajin ke sekolah :)  kita akn masok chapter baru lagi sayang :)


hari nieh aku jeles la ngan ayah aku MOHD SAM B. ZAINAL tuh , die dpt pergi tgk F1 dkt sepang sorang2 je :( huh ! bapak gile bengang je :D okey la tuh nnti mlm dia balik aku ngan akkak2 , mk aku and adk aku mesti kene ajk ayh keluar :D almaklumlah , kita org dh terbiasa sabtu malam keluar pergi jalan2 , so nk tk nk ayh kene ikot ckp kita org plak :D * ayh malam neih kita keluar makan okey :) nnti kita org amik ayh dekat sepang :D tungu yer ! HAHAHAHAHA tamat la al-kisah ( bkn al-ikhsan okey ) cerita hari sabtu aku neih so sekarang neih aku mmng tk bole nk tungu malam sbb ddk dekat rumah bkn buat ape2 pown . okey la , aku rase smpi sini je aku cerita pasal riwat hidup NUR ATHILAH MOHD SAM pada hari sabtu neih :) okey bye DEAR :)


DEAR , NUR ATHILAH MOHD SAM :)

No comments:

Post a Comment