Monday, August 1, 2011

RAMADHAN

hye all . aku rasa dh lama gila aku tk update blog aku neih . almaklumlah aku neih bz dgn aktiviti sekolah . sbb 2 minggu lepas sekolah aku ada buat hari SUKAN . so sbb tuh lah aku dh lama tk update . utk hari sukan sekolah tuh . bila aku ada masa aku akan update entri HARI SUKAN SEKOLAH . so sekarang neih aku dah ada masa . aku pown update lah blog aku neih . okey :) sekarang aku akan masok pasal title dkt atas tuh ! sekarang neih kita kene menjalani berpuasa kn ?  ha ! so sesiapa yg selalu buat dosa tuh buat2 lah bertaubat . * termasuk lah diri aku sekali . sbb aku nieh tk ada lah baik sngt . HEHEHEHE :D so aku nk ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN . sori lah eh . sbb aku punye ENTRI kali neih mmng tk bes langsong . maybe aku akan update yg bes lagi yer :) bye :S



Selamat menyambut★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★bulan ramadhan★ 。* 。˚ ˛ •˛•
° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| ˚And Selamat Berpuasa buat keluarga, makcik, pakcik, sahabat handai, kawan2, saing2, & yg mengenali diri ini...semoga ramadhan kali ini memberi 1000 keberkatan buat semua...amin ♥

No comments:

Post a Comment