Friday, August 26, 2011

SELAMAT HARI RAYA :)

hye all . aku rasa memang dah lama aku tk update blog aku neih . sampai dh bersarang dh . aku malas lah nk certia banyak sbb time puasa neih mmng jarang sangat aku update blog aku . sbb aku bz dengan PERCUBAAN PMR . so aku mana ada masa terluang untuk blog aku . aku punye masa terluang aku bagi dekat buku2 aku tuh . sbb tuh lah aku jarang update blog aku neih . okey aku nk cerita pasal raya . okey ada lagi beberapa hari lagi nk raya . macam mana dengan persiapan korang taun neih ? mesti meriah + sakan kn ? okey lah aku rasa macam dh tak ada apa2 lagi aku nk cerita . aku rasa sampai sini saja . DAA ~



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . MAAF ZAHIR DAN BATIN . kalau aku ada terkasar bahasa ke apalah yg ada dekat blog ke hapa . aku mintak maaf yer :) byeeeeee ~

No comments:

Post a Comment