Tuesday, October 18, 2011

Hangout with SIBLING 1 :)

hye all . aku tau dah lama gila aku dh tk update blog aku neih . almaklumlah , aku enih mmng SIBOK memanjang . sampai update blog aku neih pown jarang . okey aku tau cerita neih agak berabad jugak lah kan . lantaklah , kalau korang nk kata aku apa sekali pown . ada aku kesah ? ada aku pernah susahkan hidup korang ? kalau tk ada kau baca lah ENTRI aku neih elok-elok yerh ! kalau tk suka kau boleh tinggalkan pesanan dekat SHOUTBOX tuh :) okey aku nk terus kan cerita aku neih okey :) okey sebenarnya hari SABTU + AHAD = SABAH . HAHAHA :) tk ada kene mengena langsung dengan SABAH ! harituh hari SABTU aku hangout dgn aku aku yang bernama NUR AMALINA . sebab dia pelawa aku nk ikot tk aku jumpa kawan aku . so aku pown kata okey jerh ! aku neih mana lah reti nak duduk dekat rumah . so aku pown ikot lah dia . lepas tuh kita orang pergi take away kawan dia and kita orang pergi ke MID VALLEY . kita orang pergi ke sana bukan buat apa-apa pown . langsong tk ada perancangan nk kemana . pakai pikir last minute . so kita orang samapi MID VALLEY kita orang pown pergi lahh tengok wayang . katanya nk tengok AL-HIJAB lah kan . dah tengok cerita mmng TAK BEST langsung . lepas jerh tengok AL-HIJAB kita orang pusing sekejap dekat THE GARDEN lepas tuh teros hantar kawan kakak aku balik . samapi rumah lebih kurang magrib * bagus sangat perempuan balik waktu magrib-magrib neih kan ? HAHAHA . lepas tuh dalam pukul lapan aku keluar dgn SIBLING aku and PAK NGAH aku . kita orang pergi keluar makan ma ! kita orang pergi lah makan dekat MAEPS . lepas makan dekat MAEPS kita orang pergi KAMPUNG BARU . pergi makan IKAN SIAKAP 3 RASA . hebat tk ? lepas makan , makan lagi ! kau hado ? HAHA lepastuh hari AHAD pulak kita orang pergi SUNWAY LAGOON . sbb kita orang ada family day dekat situh . so kita orang pown pergi lah kan . boleh nk katakan SUNWAY LAGOON dah boring kowt sekarang neih . tah apa-apa tah SUNWAY LAGOON . HAHAHA ! tapi kalau ada orang ajak pergi SUNWAY LAGOON free mmng aku ikot lah kan . sbb saja nk habis kan masa aku . kalau kene keluar sendiri mmng aku tk akan nk pergi lah kan . buat habis duit den jerh ha ! HAHA . okey lah aku rasa sampai sini jerh kowt aku nk cerita dengan korang . kalau aku ada cerita lagi . aku akan update blog aku neih . bye :)

No comments:

Post a Comment