Tuesday, October 25, 2011

MAKAN ANGIN WAYANG :)

hye all . aku tau dah lama gila aku tak update blog aku neih . sebab tuh lah aku rasa blog aku neih rasa macam dah bersemak semacam jerh . so aku amik keputusan untuk update blog aku neih . almaklumlah aku mana ada idea yang berlimpah ruah . so aku akan update blog aku neih bila aku ada idea jerh . kalau tak ada idea , aku tak update lah :) HAHA ooppsss ! aku neih tak tegemlimpang * betul ke ayat aku tuh ? jauh dari TITLE aku tuh . okey kita sambung sekarang :) okey semalam aku keluar dengan NUR ATIQAH   >  NUR AMALINA  > NUR ATHILAH * itu aku lah orang nye :)  >  AHMAD LUTFI   >  KAWAN NUR AMALINA :) kita orang pergi tengok wayang cerita PARANORMAL ACTIVITY 3 dekat JUSCO BUKIT RAJA , KELANG  . so kita orang punye wayang tuh start pukul 9.45PM . so kita orang jalan-jalan dekat dalam JUSCO kejap cari batrang . so lepas beli barang kita orang pown masuk lah wayang . awal jugak kita orang masuk . lepas tuh cerita tuh start . ada lah 2 HAMBA * betul ke aku eja ? dah takot nak tangok cerita PARANORMAL lepas tuh sibuk jerh nak tengok . bapak gila bengang jerh kan ? ramai pulak yang berdehem and suruh dia diam . * betul ke ejaan tuh ? memang mulut perempuan tuh tak boleh nak diam agak nya . memang tak tenteram nak tangok cerita tuh sabar jelah .*apa perasaan korang kalau korang tengah tengok wayang diaorang bising ? lepas habis cerita tuh perempuan yang bising dekat dalam wayang tuh cepat-cepat nak keluar . tau pown malu . HAHA :) lepas jerh tengok wayang . kita orang pown pergi lah menternak lemak dekat dalam badan . so kita orang pergi lah kedai makan dekat DAMANSARA . * jauh tak ? dari KLANG ke DAMANSARA ? so kita orang makan and teros balik . sbb dah tengah malam . so balik masing-masing nak tidur :D HUARRH ! so tamat sudah cerita aku tuh ! korang paham ke apa yang aku cerrita kan neih ? kalau korang paham terima kasih yerh ! kalau tak paham aku dah tak boleh nak buat apa :) jumpa anda di lain ENTRI ;) okey bye :D

No comments:

Post a Comment