Tuesday, October 11, 2011

KENDURI

hye all . hari neih aku nk cerita lah yang apa yang aku nk cerita . sbb aku mmng byk cerita dari habis raya sampai lah hari neih . kalau boleh setiap 1 jam aku nk update BLOG aku neih . tapi mnpk mcm tk bes pulak kalau cerita setiap 1 jam . nanati dh tk ada cerita . so aku akan cerita 1 hari sekali je :) okey kita balik ke TITLE aku . kenduri right ? 25/09/11 hari tuh aku punye family ada buat lah KENDURI DOA SELAMAT mak dgn ayah aku untuk berangkat untuk menunaikan haji + open house . tk ada lah membazir sangat kalau nk ikut kan . so kita orang pown buat lah . ramai jugak yang datang rumah aku . tk putus2 orang dtg rumah aku . bak kata orang dulu-dulu tuh rezeki mana nya . ye dak ? pakcik-pakcik , makcik-makcik, abang-abang sepupu , kakak-kakak sepupu , adik-adik sepupu and anak-anak buah aku pown datang jugak . mmng ramai gila lah . tapi buat masa neih tak gila lagi . HAHAHA :) akhirnya impian mak dgn ayah aku untuk menunaikan RUKUN ISLAM yang KE-5 tercapai jugak . ALHAMDULLILAH . aku pown rasa bangga jugak sbb mak dgn ayah aku dpt pergi . * kalau mak dgn ayah korang dh pergi pown ALHAMDULLILAH . so mak dgn ayah aku berangkat ke MADINAH 29/9/2011 harituh . kiranya dh 2 minggu adik-beradik aku berjahuhan dgn mak dgn ayah aku . FIRST time berjahuhan . rindu meyh ! okey lah aku rasa sampai situh jerh aku boleh cerita . ituh pown aku rasa dah panjang aku buat karangan aku neih . okey lah bye :) see you next story . thnaks sbb sudi singgah dkt blog aku yang buruk neih . byebye :) MUAAH !

2 comments:

  1. Takpe aku memang tau kau punya blog burok ! :p

    ReplyDelete
  2. lah . kau jeles lah tuh aku punye blog cantik . kau punye blog tuh dah lah burok :P

    ReplyDelete