Monday, May 2, 2011

Graduation + Keluar dengan kawan :)

Hye all . aku rasa dh lama aku tk update blog aku neih smpi dh bersarang dh . so hari neih aku amik keputusan untuk mengupdate aku punye blog . sbb aku mmng tengah bnyk cerita nk cerita dengan korang : HAHAHAHA :) okey kita akan masuk dari 1 chapter ke 1 chapter :) kita akan mamasuki chapter yg pertama okey :) GRADUATION .

sebenarnya kakak aku dh tamat pengajian sekarang neih . dn insyallah dia akan sambung ke peringkat yg seterusnya . itu pown kalau ada rezeki dia nk sambung belajar la kn :) so aku teteap bangga dengan dia sbb dia boleh menghabiskan DIPLOMA IN CULINARY . ada sesetangah orang tuh , dia mmng tk boleh nk tamatkan pengajian dia sbb dia orang tuh mmng mengada2 la kn ? so aku harap pembaca aku tk la macam tuh suatu hari nanti :) dn aku pown kene la mengingatkan diri aku juga :) so kita sama2 mengingat kn diri MASINGmasing :) aku akan tinggal kn chapter GRADUATION smpi sini :) aku tinggal kn dengan gmbr sekali . sbb aku nk masok chapter yg baru :)


FLOWER --































Emak - Kak Long - Ayah


Kak Ngah - Kak Long - Me !


Me - Kak Long



Emak - Kak Long - Ayah - Kak Ngah - Me !


Kawan-kawan Kak Long

maka berakirlah kisah tentang GRADUATION NURATIQAHMOHDSAM ( NAMS )


kita sudah masuk ke chapter baru :) HAHAHAHAokey aku nk cerita pasal keluar denagn KAWANkawan aku iaitu EYCAH WAN AZMAN , PAH ABD AZIZ dan tetamu yg terundang tk tersengaja undang AMIRUL AZWAN :D sory yer amirul :) semalam bes la aku nk ckp dpt keluar dgn dia orang . MULAmula kita orang pergi ke BOOK FAIR dekat PWTC , lepastuh EYCAH telah memberi idea untuk pergi ke TS . so aku pown kata aku okey je :) lepastuh kita orang cari  buku CEPATcepat and terus balik ke KL SENTRAL dn terus naik MONOREL untuk pergi ke TS . so bila dh smpi sana PAH ABD AZIZ nk cari kedai buku BOODERS cari la punye cari pastuh tk jmpe . dh tk jmpe kita orang pown merancang la untuk makan dekat mana . time tuh ada 3 pilihan tempat makan KFC , McD atau FOOD COURT . so EYCAH pun tnye aku , kau nk makan dekat mana  ? aku pown jwb , aku tk kesah nk makan dekat MANAmana pown :) lepas tuh AMIRUL telah memberi cadanagn untuk makan dekat KFC . kita org pown terus pergi ke KFC dn teros cari tempat duduk . sbb time tuh mmng ramai orang makan dekat situh . nasib baik la kita org masok terus dpt meja :) so tanpa berlengah lagi aku dengan PAH pown pergi dekat kaunter untuk membeli makan . sbb perot MASINGmasing mmng dh berbunyi itu tanda dh lapar :) so bila dh siap beli , kita orang pown ape lagi , makan la tk kn la nk pndg ayam tuh smpi boleh membuat kan kita orang kenyang kowt :) HUAHUAHUA . lepas je makan kita orang pown pergi la berjalan2 kembali , PAH mmng nk sngt pergi kedai BOORDERS tuh , sbb dia nk beli buku latihan :) so kita orang pown pergi la dekat BOARD IFORMATION untuk cari kedai BOORDERS tuh . so kita orang dh jmpe dekat dalam BOARD INFORMATION tuh dekat mana BOODERS tuh kita orang pown pergi la . punye la penat kita orang cari , RUPArupanye kedai tuh agak tersorok la :) HAHAHAHA bila dh smpi dekat kedai tuh PAH pown pergi la mencari buku . aku , EYCAH dan AMIRUL pown ddk la bersila dekat dpn BUKUbuku tuh , sambil amik gambar EYCAH yg mcm MODEL time tuh :D setelah beberapa minit kemudian PAH pown datang dekat kita orang lalu dia berkata tak ada buku latihan la . so kita orang pown teros keluar daripada kedai tuh terus menuju ke BOARD INFORMATION tuh untuk mencari lagi dekat mana lagi ada jual buku . kita orang tengok ada lagi kedai buku . tapi dekat tingkat 7 . so kita orang pown pergi la dekat lif dan naik ke tingkat 7 menggunakan lif . sbb malas nk naik guna TANGGA BERGERAK :D rupa2 nya kedai buku yg kita orang cari tuh ada yg jual buku agama ape tah . dan lagi satu jual buku cina sahaja . kita orang pown tk ada idea , kita orang pown ddk bersila dekat kaki lima dekat tingkat 7 tuh . sbb mmng dekat situ tk ada orang sbb tuh la kita orang ddk bersila . time tuh masing dh tk ada idea nk pergi kemana2 lagi , lepastuh aku memberi idea kepada dia orang pergi main bowling , lepas tuh dia orang kata okey je tpi dia orang tk nk main , dia orang nk tengok aku main sorang je . bila dh smpi dekat bowling , aku pown teros ke kaunter sbb nk bayar duit untuk main bowling , aku try ajak dia orang sekali lagi . yg terpengaruh dengan aku hanya seorang je AMIRUL . so senang cita aku dgn AMIRUL je yg main bowling tuh , SAMBILsambil tuh EYCAH nak mencuba main so aku pown bagi la kasut aku dekat dia , lepastuh aku dgn EYCAH paksa PAH untuk main bowling , tpi dia takot . LASTlast dia nak jugak main . akirnya aku tews dengan AMIRUL dia menang la babe :) HEHEHE lepas je main bowling kita orang pown teros balik , dh tak ada nk singgah dekat MANAmana lagi . dan sampai situ je kisah aku , EYCAH , AMIRUL dan PAH :) terima kasih AMIRUL sbb bagi gmbr semalam :) . mmng bes la kelaur dengan dia orang , sbb dia orang tuh mmng GILAgila dan sporting la babe ! thnks EYCAH , AMIRUL dan PAH . aku tk SABARsabar nk keluar lagi dengan korang :) okey la smpi sini je riwayat aku untuk korang :) bye ! bye !

   NURATHILAHMOHDSAM , EYCAH WAN AZMAN , AMIRUL AZWAN DAN PAH ABD AZIZ






















ada gaya hidustan tk ?










No comments:

Post a Comment