Thursday, May 5, 2011

program

hye all , hari neih aku pergi ke sekolah sbb ada progrem ANDA BIJAK JAUHI ZINA ( ABJZ ) so aku nk cerita tentang serba sedikit yg aku dapat pelajari dri progrem tadi okey ! ooopss ! aku lupa satu benda nk tanya korang sikit neih . boleh ke ? korang sehat ? HAHAHAHA :) itu la yg aku nk tnye dekat korang :) okey la aku akn masok ke tajuk aku hari neih okey !

sebenarnya hari neih BRO JO , BRO FAIRUS and SIS JAJA  datang ke SMK SUBANG untuk memberti ceramah tentang ANDA BIJAK JAUHI ZINA . okey aku nk cerita la sikit ape yg aku pelajari tadi , neih tk bermaksud aku nk jadi ustazah . sbnrny aku nak kongsi sikit je dekat korang . kalau korang tk nk tau . kau boleh pergi MAMPOS la . aku tk heran kalau kau tk nk baca pasal program neih . kau paham ? kalau kau tk paham kau boleh tinggal kn pesanan dekat box yg aku sediakan dekat tepi blog aku tuh !

okey kita sambung balik , tadi mmng semua pelajar perempuan kene dengar ceramah tuh ! sbb dia mengenai pasl zina . lepas tuh buat la macam2 aktiviti and bla , bla , bla , bla . smpi la tengah hari sebelum balik BRO JO ada baca doa keampunan dosa zina & DOSAdosa yg kita dh lakukan dekat dunia neih . mmng ramai gila la kn orang menagis . tapi NURATHILAHMOHDSAM tk tergolong langsung dalam acara menagis tuh . sbb aku tk nk jadi perempuan plastik okey . yela time tuh menagis sampai teresakESAK . bila dh lama kemudian buat lagi . so aku bukan jenis perempuan macam tuh ! aku tk tuju kan kepada semua orang ! kalau sapa yang makan cili . dia la juga yg terasa pedas ! okey la aku nk tinggal kn blog aku neih bye ! aku akan tinggal kn gambar untuk korang :)










No comments:

Post a Comment