Sunday, May 8, 2011

Dinner .

hye all ! hari neih aku nk cerita sikit la apa yg telah tejadi dalam masa beberapa jam yg lepas . sebelum aku masok ke tajuk tuh ! aku nk ucapkan kepada emak sy MAZNAH BT JAWAHIR , Selama hari ibu :)
okey aku akan masok title yg aku tulis dekat atas tuh !.sebenarnya aku baru balik dari HOTEL ISTANA . sebab mak aku ada seminar dekat situ ! so mak aku pown ajak la ayh , aku dan kak ngah aku ke sana ! mmng seronok la tadi :) aku pown tk leh nk cakap apa :) okey aku akan masok kepada title NIKON pulak . grrrrrrr ! tadi boleh plak NIKON buat hal . nak buat aku gabra jerh ! dan2 tk boleh nk capture gambar . lepas tuh bila dah sampai dekat rumah , camera tuh okey balik . neih yg membuat kan aku punye darah naik . mmng tk ada rezeki la kowt nk amik gambar dekat sana . nk buat macam mana , nk tak nak kene terima jela (: nasib baik dh elok . kalau tk masok WAD la gamak nye :) HAHAHAHA :) okey lah aku pown dh tk tau nk tulis apa . so  aku dh masuk kn gambar aku dekat HOTEL ISTANA okey :) bye !

                                                       SAJIAN UNTUK PEMBACA !








No comments:

Post a Comment