Sunday, May 29, 2011

semalam :)

hye :) hari neih aku ingin membel sikit dekat blog aku nieh . okey aku akan memasuki title yg ada yg dekat atas tuh ! HAHAH A . semalam mmng kerja aku ngan family asyk berjalan la kn . mula2 pergi ke SG . BULOH . sbb mak aku ada hal , lepas tuh teros ker PERTAMA COMPLEX untuk beli kayu hokey . yelah org dah smpu wakil SELANGOR la kata kn . so mk aku pown pergi la beli kn di punye kayu ! so hari neih dia pergi ke JOHOR untuk wakil SELANGOR :) so aku sebagai kakak dia . aku berasa bengga la kn . sapa tk bangga adk dpt wakil selangor . HEHEHEHE :) lepas jerh pergi beli kayu adk aku , aku dn family aku teros pergi ke UPM untuk makan dekat MAEPS dekat sana . perrrrhhh ! mmng bes la jn . sbb kene makan sampai kenyang . so siapa2 yg suka makan . korang boleh la pergi ke sana . okey lah aku tk nk la  nk membel2 banyak2 okey lah bye :)

No comments:

Post a Comment