Wednesday, June 1, 2011

Hanger :)

hye :) aku rasa macam dh lama pulak aku tk menconteng blog aku :) sesiapa yg nk kata aku batak ke hapa ke . ada aku kesah . aku tk kacau hidup korang pown ! so kalau korang tk suka ada aku kesah ? and di persilakan tinggal kn blog neih . okey sekarang neih kita masok topic dkt ats tuh ! dekat rumah korang ada hanger tk ? mesti ada kn ? HAHAHA :) *sebenarnya tk ada kene mengena langsung apa yg aku nk cerita dgn HANGER . sbnry HANG OUT lah :) . okey aku mmng 2 hari neih asyik berajalan jelah kan . kita mulakan dgn hari pertama okey :) hari pertama ialah hari MON + DAY = ISNIN :)

            Hari isnin 30/5/2011 aku dgn akak aku yg gila2 tuh keluar ke e-curve DAMANSARA :) yg tuh jelah paling dekat dgn umah aku punye SHOPPING MALL :) aku ngan akak2 aku pergi tengok cerita NUR KASIH THE MOVIE :) mmng terbaik bes la dowh cerita tuh ! lepas abis jerh tengok wayang . aku dgn akak2 aku pown pergi la McD DAMANSARA . si situh mmng port kita orang bila balik tengok wayang . so aku akan tinggal kn korang dengan sajia McD :)

                        > - McD DAMANSARA - <















kita akan memaski hari kedua okey :) hari kedua iaitu semalam la kn . semalam aku dn kawan kelas aku pergi main boling dekat MONTERS :) lepas jerh aku main boling dengan dia orang aku pown ajak la kakak aku main bowling lagi . lepas jerh aku habis game tuh aku teros pergi SUNWAY . sbb aku dgn kakak aku saja2 pergi jalan2 dekat sana . dh penad berjalan2 aku teros balik :) so sampai situh jerh aku nk cerita dekat korang . okey bye :)

No comments:

Post a Comment