Thursday, June 2, 2011

Wednesday :)

hye all :) tk sampai beberapa jam , aku dh update yg baru . okey aku nk cerita sikit jerh hari neih :) tadi aku keluar bersama my LOVELY mom and my LOVELY sis pergi ke the curve . sbb my mom mahu pergi tgk cerita NUR KASIH THE MOVIE . HEHEHEHE *my lovely father pergi kerja maa . so dia ddk lah rumah sorang2 .yg masuk wayang nye 2 orang jerh ! my mom dgn my eldest sis masuk . aku dan my sec. sis jalan2 pergi ke ikano . sbb akak aku tuh mau cari buku ape tah . so aku follow jelah . lepas tuh aku ngan kakak aku tuh teros cari shin shin . * shin shin tuh adalah makanan taiwan kowt . aku pown tk tak tau . aku pakai makan jerh ! HAHAHA . lepas beli makanan dekat shin shin aku teros pergi McD dekat THE CURVE . sbb aku nk makan McD . * aku neih cuti 2 minggu dh berapa kali aku makan McD . dah 3 kali berturut-turut . perh ! mmng terbaik la kn . :) HAHAHAHA mmng naik cuti sekolah otak aku mmng lembab la :) lepas makan McD aku dgn kakak aku tuh pergi BORDERS pulak . cari la punye cari tk jumpa . so aku ajak la kakak aku balik . lepas tuh dia sibok nk tutti frutti so aku pown teman la kan dia . lepas tuh lepak dekat e curve jap lepas tuh teros balik . tk singgah mana2  pown ! mesti korang cakap aku dgn kakak aku neih asyik makan kan . tuh mmng hobi kita org bila pergi keluar jalan . aku tk mampu nk makan makana yg mahal . aku tk sekaya korang . aku neih ank org biasa jerh ! so kalau korang barmurah hati , korang belanja la aku STARBUCK . mmng terbaik la kn . aku pernah makan sekali jerh STARBUCK . mmng MURAH gila la . dh la sebelum aku sambung cerita makanan lagi . lebih baik aku berhenti setakat neih . okey bye :)



No comments:

Post a Comment