Friday, June 24, 2011

two-faced

hye all . hari neih aku nk cerita sikit pasal TWO-FACED . okey aku terjemah kan lah . TALAM 2 MUKA . i FUCK org mcm tuh . kalau kau nk nmpk kau baik sngt dpn org lain . tk payah lah nk jadi TALAM 2 MUKA . kau pikir org suka ke dgn perangai kau . tk smpi ke mana pown kau punye perangai mcm tuh ! ke kau nk mintak simpati dari org . maklum lah . kau kn tk cukup kasih sayang . sbb tuh lah kau jadi mcm tuh ! aku mmng dh bengang dgn kau lama dh . cume aku pikir kau ada perasaan jerh aku tk nk malu kn kau . kalau tk . mmng arh ! STUPPPP lah kau . ubah lah sikit kau punye perangai tuh ! aku tau lah aku neih tk cun mcm kau . tapi aku tk mcm kau TALAM 2 MUKA . if muka aku tak cantik mcm kau . tapi attitude aku tk mcm kau ! sbnry kau punye muka pown tk ada lah lawa mana pown ! aku rasa berok dekat hutan tuh lagi lawa drpd kau ! HAHAHAHA :) kesian lah kau ! dh arh aku rasa kalau aku cerita pasal kau lagi  . mmng sakit hati aku neih membakar smpi ke pelusuk jantung agak nye ! bye !

No comments:

Post a Comment