Saturday, June 11, 2011

MAKAN :)

hye all . aku tau hari neih jerh dah dua kali aku update blog aku neih . tadi pagi pasal BORING DAY right ? so sekarang neih dh tk ada cerita pasal tuh ! aku mau cerita pasal makan sikit lah kn ;) HAHAHAHA :) mmng aku neih agak mengemar makan lah kn . HAHAHAHA . okey sebenrnya cerita dia macam neih ! tadi aku dgn NURAMALINAMOHDSAM pergi ke SUNWAY * korang neih mesti agak pelik an ? sbb mana2 ENTRI aku mesti ada perkataan SUNWAY right ? sebenarnya SUNWAY dgn aku dh ibarat isi dengan kuku . HAHAHA :) aku dekat situh port aku dgn kakak2 aku lepak . so agak boring lah kn . buat masa neih aku tk pernah prgi SUNWAY dgn kawan2 aku . aku selalu nye akan pergi dengan kakak2 aku ;) tk ada kene mengena langsung :) cerita dia sebenarnya sikit jerh ! bunga dia jerh yg lebih 2 . HAHAHAHAHA :) ayat dia sebenarnya aku makan TUTTI FRUTTI mmng terbaik lah kn . aku mmng muak lah dowh makan bende tuh ! lagi satu sapa yg mau makan tutti frutti tuh korang kene lah minat makan YOGURT atau minum air BLISS . sbb rasa dia mmng rasa mcm tuh :) HEHEHEHE :D harga dia pown boleh tahan lah . kalau korang pergi time tk ada duit mmng tk arh ! korang pown tk mampu beli time korang mmng pokai . kalau korang tengah ada duit , boleh lah peri . * sbb aku pown mcm tuh jugak . kalau aku ada duit baru aku beli . kalau tk kene lah tahan smpi hujung bulan :) aku tk kaya mcm korang . okey lah . sebelum aku merapu . lebih baik aku STOP smpi sini . aku rasa korang mesti tk paham apa yg aku tulis dekat atas tuh an ? sbb aku sendiri pown tk paham ! HAHAHA :) * boleh tuju lagu ? wink*.* bye

No comments:

Post a Comment