Wednesday, June 15, 2011

My Result !

hye all . aku rasa dh lama gile aku tk update blog aku neih ! arh ! sbnry aku mmng ada masalah sikit la ! sbb my result so BAD ! aaaaaarrrrrgggghhhh ! mmng tk puas hati gile lah kn . mmng aku tk boleh nk on9 sll lah kn . sbb aku nk study ! huh ! :( lepas neih NO FB . NO BLOGGER . NO TUMBLER . NO TWITTER . NO FROMSPRING . arrrrrrgggghhh ! mmng panas hati geli arh dgn aku punye result . cuma ada 2 B jerh ! aku tak tau lah dekat mana A aku . aku rasa mmng ada dekat nama aku jerh kowt ! mmng tk arh kn . aku yg mengambil keputusan untuk tk nk bukak apa2 lagi pasal internet ! maksud aku . bkn tk nk bukak langsung . bila aku rasa aku ada masa aku bukak . kalau tk . pergi jahanam sana . aku malas nk fikir lagi pasal internet neih ! memening kn kepala aku jerh ! di sebab kan tuh aku punye result K.O :( dh lah aku rasa smpi sini jerh kowt aku boleh cerita . kalau aku rasa aku nk update blog neih . aku update lah yerh ! kalau tk . aku tak akan BUKAK ! okey bye :)

No comments:

Post a Comment