Tuesday, June 7, 2011

Awake your mouth !

hari nieh aku nk keluar kan perkataan yg tk sepatutnya ada dekat ENTRI aku neih . aku mmng tk suka kalau perempuan mulut macam DAMN ! sbb mmng aku tk suka . ker mmng tk reti nk ckp berlapis . pikir la sikit perasaan org sikit . kau pikir dgn mulut mcm kau tuh org suka kew ? mmng tk arh ! kalau org ckp dgn kau tk berlapis mmng kau akan mengajok an ? mmng tk arh ! kau pikir kau sorang jerh yg ada hati ? sori la weyh ! semua orang ada hati dn perasaan la . kau tuh mmng selayak nye tk payah ada hati dh perasaan . buat penat jerh yg menipta perasaan kau tuh ! perempuan , perempuan tlg la jaga sikit mulut kau tuh ! buat malu kaum perempuan jerh ! yer mmng kau nieh perempuan tapi kau tk payah la nk malu kn kaum perempuan . tk pown kau tukar je jantina kau . snng sikit . tk ada la nk malu sngt kaum perempuan neih . kalau kau nk kata seseorang tuh batak ke hapa ke . kau pikir dulu perasaan dia . jgn ikut sesedap hati kau jerh nk ckp dkt org mcm tuh ! bila org ckp mcm tuh dekat kau , mmng kau nk meradang tk tentu pasal lah kn . kau pikir kau bagus sngt kew ? kalau kau pikir kau bagus sngt . boleh pergi HELL la kau . eeeerrrggghh ! mmng aku sakit hati gile dgn kau neih . di sebabkan aku pikir kau ada hati dn perasaan aku tk nk tulis sapa nama kau . sbb aku neih bkn jenis mcm kau ! huh ! kalau setakat dpt wakil 2 apa smpi PLANET PLUTO pown dgn mulut kau mcm DAMN tuh , kau pukir org suka kew ? yes mmng sesetengah org boleh terima kau punye mulut tuh ! tapi tk semua yg boleh terima . aku rasa yg boleh terima bnde tuh org yg jenis mcm kau . dh arh ! aku rasa lagi panjang aku cerita pasal perempuan tuh . mmng lagi kene samak la blog aku neih ! STUUUPID punye perempuan ! GO TO THE HELL !



sori kepada pembaca entri aku . hari neih mmng aku tk ada mood langsung ! 

2 comments:

  1. huitss.. minah.. luahknperasaan giler laa koe.. terbaik.. asl weh.?
    spe mulut yg damn sgt uh...

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA :) mmng aku luah kn perasaan pown . ada lah hamab allah tuh ! aku malas lah nk sebut nama dia , nanti dia pulak yg malu :)

    ReplyDelete