Friday, June 10, 2011

BORING DAY -,-

hye ! hari nieh aku nk cerita sedikit tentang BORING DAY ! yarh! mmng hari yg membosan kan aku jerh ! 9/6/11 mmng hang out yg membosan kan ! dh la tengah panas dekat BUKIT CERAKAH tuh . lepas tuh semua nk MOODY ! orang nk hang out happy ! neih ada yg mcm tk puas hati , dan yg lain2 lah . mmng aku tk pernah lagi keluar dlm keadaan moody . eeeerrgggh ! mmng menyakit kan hati betul . kalau aku tau aku nk jerh ddk dkt rumah . dh arh ! aku malas nk cerita pasal org yg asyik NAK MOODY ! aku malas nk layan . lebih baik aku masok cerita yg gembira dri aku cerita pasal orh yg suka MOODY neih ! hhhurrgh ! time aku dgn EYCAH WAN AZMAN dan NURHANANI nk pergi beli air ! boleh pulak tersesat . so kita orang pown kene lah mengayuh basikal tuh . kita org ingat ada jalan lain untuk exit . kita org pown kayuh la punye kayuh basikal tuh . rupa2nya tk ada jalan lain . cume 1 jalan jerh yg ada dekat situh untuk exit . so kita orang pown kayuh la balik basikal tuh . dh arh kene naik bukit . mmng terbaik lah kn . masing2 penat . so bila dh smpi dekat tempat nkk exit tuh . kita org pown beli lah air . and minum . mmng haus giler arh ! lepas tuh kita org pown jalan2 lah balik . okey lah . aku rasa tk menarik langsung aku punye ENTRI  aku kali neih . sbb masing2 mmng tk ada mood lah kata kn . so aku punye mood yg semalam tuh terbawak2 ke harinih . so sbb tuh la aku malas nk tulis pnjg2 dekat ENTRI aku neih . menyakitkan hati aku jerh ! eeeerrrgggghh ! aku rasa mmng tk bes hang out kali nieh ! so sajian gambar untuk korang aku tk janji boleh upload bila . sbb gambar2 tuh ada dekat AMIRUL AZWAN . AMIRUL AZWAN tau2 jerh yg aku nk update blog kau neih ! so aku kene lah tungu bila dia nk bagi dekat aku . lepas dia bagi dekat aku . aku akan berusaha upload dekat ENTRI aku neih ! okey lah bye ! ANNOYING ! * kepada sesiapa yg pergi ke BUKIT CERAKAH tuh yg terasa dgn apa yg aku update neih nasib lah ! EYCAH & NANI aku tk tuju untuk korang pown ENTRI aku neih :)

No comments:

Post a Comment