Monday, June 6, 2011

Little Brother :)

hye all . aku tau aku punye title tuh tah apa2 kn . aku malas nk pikir banyak pasal title tuh ! aku nk cerita sedikit lah kn . so sesiapa yg rasa aku nk mengelabah sanagt . BOLEH BELAH lah weyh ! aku tk heran langsung kalau kau tk singgah dekat blog aku neih ! sorry teremo pulak . HAHAHAHA :) aku nk cerita sikit jerh pasal adk aku tuh ! tadi petang aku baru amik dia dekat STADIUM PANDAMARAN , KELANG . sbb hari neih dia baru balik dari JOHOR . sbb dia ada trounement dekat sana . biasa la org dh wakil selangor . dia mmng dah 2 minggu tk ada dekat rumah . sbb dia sebuk dgn HOKEY di tuh ! dia wakil SELANGOR . so aku agak bangga lah kn . sbb aku pown aktif jugak . tapi buat masa neih aku tk pernah lagi pergi sejauh macam adk aku . tulah . dulu aku pernah pergi selection DAERAH . tapi aku buat main2 . so aku tk dpt lah . so SAD . eeeerrrgggghh ! okey lah tuh  . aku tk dpt tapi adk aku dpt . boleh la aku nk bangga sikit . HEHEHEHE :) aku dgn adk aku berlainan aktif ! adk aku tuh aktif HOKEY . aku aktif NETBALL :) so dalam family kita org neih mmng ada lah dlm 4 orang jerh yg aktif . aku , mak , kak ngah dan adk aku . yg ayah aku dgn kak long aku tuh tak tau lah dia aktif ape . HAHAHA :) okey lah . aku rasa samapi sini jerh aku boleh ceritta pasal LITTLE BROTHER :) KALAU KORANG NK KATA AKU BATAK KE HAPA KE . ADA AKU KESAH ? TK PAYAH NK SAKAI SNGT LAH KAN . kepada yg pembaca yg tk kata ape2 tuh ! aku mintak maaf yerh ! aku tk tuju ayat tuh untuk orang yg nk KUTUK2  aku .  terima kasih sbb sudi membaca ENTRI aku neih :) bye :D

No comments:

Post a Comment