Sunday, June 5, 2011

apa pown tak boleh :)

hye all . hari neih aku nk cerita sikit la kn . aku rasa mmng tk ada kene mengena lansung dgn title dekat atas tuh ! HAHAHA apa pown tk boleh . hari nih mmng apa pown tk boleh . sbb mmng nasib malang aku la kn . naik tangga dekat rumah pown boleh samapi terseliuh . so apa pown tk boleh . HAHAHAHAHA :) lepas tuh akakk aku dua orag tuh mmng apa pown tk boleh . cerita nk kencang kata nk pergi MAYDIN sbb nk beli alat tulis kakak suung aku tuh ! nak pergi SUNWAY lah . nk pergi makan tutti fruitte lah apa lah . las2 tk jadi . mmng bengang la sial . apa pown tk boleh kakak2 aku neih . las pergi kedai depan rumah jerh . HAHAHAHA agak bangang jugak lah kn . aku rasa yg neih mmng membosan kan . * boleh tuju lagu :) HAHAHAHA :D okey lah aku rasa samapi sini jelah aku nk buat karangan aku . sebelum aku mengeluar kn kata 2 yg agak pelik . lebih baik aku berhenti . *boleh tuju lagu ? HAHAHA okey bye :)

No comments:

Post a Comment