Sunday, June 5, 2011

KHAMIS , JUMAAT & SABTU

hye all :) hari neih aku nk berkongsi cerita sikit arh ! sbb aku tengah bosan gilew neih . okey aku tau dh berpa hari aku dh tk update blog aku neih . so hari neih aku nk update jup arh :) so aku mula kan ceita dengan hari KHAMIS . okey apa telah terjadi dengan hari khamis ? mesti korang nk tau kn ? kn ? kn ? HAHAHA :) hari khamis harituh aku pegi SUNWAY PYRAMID aku neih mmng dh boleh tau selok-belok sunway tuh ! sbb tuh la kalau member2 aku ajak pergi SUNWAY aku tk nk . sbb aku dgn kakak 2  aku selalu dtg situh :) biasa la hobi kita orang melepak :) so mmng selalu gile arh kita orang kesana :) hari tuh aku teman kakak aku punye kawan . sbb dia nk jumpa dgn kawan dia . tapi . . . . . entah arh ! aku ikot jerh sbb kakak aku ajak . aku pown ikot jelah . ape lagi . HAHAHAHA tuh mmng keje aku cuti dua minggu sekolah neih asyik ikot jerh kakak2 aku nk kemana 2 sbb aku malas nk keluar naik bus sebenarnya :) so aku pown ikot jelah dia orang . lama la jugak aku dekat SUNWAY tuh , dari pukul 12 - 5.30 . boleh dikatakan satu SUNWAY tuh aku dh pusing . lepas tuh kakak aku ajak tengok MOVIE . so aku pown ikot jelah RUPArupanya dia mau tengok cerita KARAK . so aku pown ia kn jelah , kali kedua aku tengok cerita KARAK babe ! aku dh siap hafal jalan cerita dia dn skrip dia * macam pelakon plak dh siap hafal skrip :)HAHAHA  . aku dengan kakak aku sampai rumah , mak ngan ayah aku pergi JOHOR :) sbb dia tengok adk aku dekat sana . sbb dia ada perlawanan , so mak ngan ayah aku pown turun la JOHOR * sebenarnya kg aku mmng dekat JOHOR so rezeki adk aku lah pergi dkt sana , sbb tuh mak aku boleh turun JOHOR . so aku dn kakak2 aku membujang lah dekat rumah , siap buat party LIAR lagi HAHAHAHA * jgn percaya sesama sekali , kita orang bukan jenis macam tuh okey :) itu ayat kencang jerh . okey lah aku rasa cerita untuk hari khamis dn habis . so aku akan masuk cerita hari jumaat :) kalau hari jumaat tk menarik mana pown . sbb kita orang ddk rumah jerh . masing2 tk ada duit la :) so kita orang menungu malam sbb nk tengok MAHARAJA LAWAK :) lepas jerh maharaja lawah kita orang pown buat acara masing2 . okey kisah hari jumaat pown sampai situh jerh :) kita masuk kisah SABTU . okey kisah sabtu pown tk ada apa2 pown , aku dan kakak2 aku pergi ke RAWANG . sbb kakak sulung aku nk hantar kereta member dia  . so aku pown ikot lah , kita orang pegi dua kereta . lepas jerh hantar kereta kita orang teros balik dalam perjalanan balik singgah la sekejap dekat TESCO RAWANG . sbb mau LUNCH , lunch kita orang pukul 3.30 ptg . okey tk ? HAHA :) kita orng neih mmng pelik sikit . kalau mak dgn ayah tk ada , mmng lunch kita orang lambat lah . lepas LUNCH dekat TESCO kita orang pown teros balik . masing2 dh malas , so kita orang pown balik lah * 1st time masing2 malas :) so samapi jerh rumah masing2 buat aktiviti masing . DUAdua kakak aku on9 . satu on9 dekat lappy , sorang lagi dekat handfon . so aku mintak yg dekat akak aku yg guna lappy tuh . sbb aku mau on9 . sampai aku tertido pown dia tk bagi2 . lepas tuh dia kejut aku sbb dh maghrib , tuh baru dia nk bagi . so baru sekarang aku nk update blog aku neih , sbb tadi tengok AKADEMI FATANSIA . yearh ! ! ! ! HAZAMA dpt masuk keperingkat akhir la dowh ! aku mmn minat gile dgn HAZAMA :) * aik ? asal HAZAMA masuk dlm tajuk aku hari neih ? tk apa lah , kira HALAL lah :) I LIKE HAZAMA :D okey lah aku rasa sebelum aku merepek lagi , lebih baik aku berhenti . kalau korang tk paham apa yg aku tulis , lantak arh ! sbb aku sendiri pown tk paham apa yg aku tulis :) HAHAHAHAHA i'm sorry :) okey lah bye :)

No comments:

Post a Comment